Βρεθήκαμε στην παράσταση «Φιλί στα φτερά της»
16 Οκτωβρίου 2017
Η “Χορωδία Ανέργων” επιστρέφει στο Πόρτα
17 Οκτωβρίου 2017
Προβολή όλων

Συνέντευξη Τύπου για την παράσταση “7 χρόνια”

Στις 16/10/2017 διεξήχθη στο θέατρο Αποθήκη, η συνέντευξη τύπου που αφορά την παράσταση: 7 χρόνια.

Το Τρίτο Κουδούνι έδωσε το παρόν και μοιράζεται μαζί σας, τα όσα ειπώθηκαν.

Την ομιλία άνοιξε ο ηθοποιός Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, ο οποίος επανασυστήνεται στο ευρύ κοινό, αυτή τη φορά με την ιδιότητα του σκηνοθέτη. Ανέφερε ότι δεν έχει ιδιαίτερη σκηνοθετική ευχέρεια καθώς η εμπειρία του στο σκηνοθετικό κομμάτι είναι αρκετά μικρή. Ωστόσο, τον ενδιαφέρει η ανάγνωση, ο μηχανισμός και η λειτουργία του κειμένου. Ευχαρίστησε από καρδιάς, τη Δήμητρα Δερμιτζάκη που εκτελεί χρέη βοηθού σκηνοθέτη καθώς και τους υπόλοιπους συνεργάτες. Διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται για interactive παράσταση. Θα υπάρχει σιωπηλός διάλογος μεταξύ ηθοποιών και θεατών. Τη σκυτάλη πήρε ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης, ο οποίος δήλωσε ευτυχής και συγκινημένος που δουλεύει με αυτή την ομάδα. Όπως είπε χαρακτηριστικά: (…) Είναι τόσο ωραία να πηγαίνεις στη δουλειά και να μπορείς να ενεργείς, ξεδιπλώνοντας το δημιουργικό σου κομμάτι. Πιστεύει ότι οι θεατές θα συναντήσουν τον εαυτό τους, ενόσω θα παρακολουθούν το έργο.

Η Αλεξάνδρα Αϊδίνη είπε ότι το έργο αφορά όλους μας. Όταν το διαβάζει κανείς, βρίσκει ενδιαφέρον το γεγονός πως κάποιοι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι προκειμένου να επιβιώσουν, είχαν κατασκευάσει τη δική τους φυλακή. Ο Γιώργος Χριστοδούλου, έκανε μια σύντομη αναφορά στο ρόλο του, λέγοντας ότι είναι ένας άνθρωπος που βρίσκεται σε κρισιμότητα και αδιέξοδο. Ο Σταύρος Γασπαράτος μίλησε για το μουσικό κομμάτι της παράστασης. Συγκεκριμένα, τον εξιτάρει το πώς μπορεί να συνυπάρξει ο ήχος. Η σκέψη του ήταν η μουσική και ο ήχος να ενισχύσουν το ρεαλισμό. Θέλει, τα συμβάντα να μας κάνουν να γυρίσουμε το κεφάλι και φυσικά, να τονίσουν συναισθηματικά αυτό το παράξενο θρίλερ. Την ομιλία- παρουσίαση έκλεισε ο Ορφέας Αυγουστίδης. Η συνεργασία για αυτόν με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, λειτούργησε με φυσικότητα. Αισθάνεται χαρούμενος για αυτό και κυρίως δηλώνει ότι το έργο δεν είναι ανθρωποφαγικό.