Οι υποψηφιότητες για τα Βραβεία Κάρολος Κουν 2016 και Βραβεία Θεάτρου και Μουσικής
24 Νοεμβρίου 2016
Συνέντευξη με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Άκι Βλουτή
25 Νοεμβρίου 2016
Προβολή όλων

Στα Σκοτεινά στο Cartel.. Συνέντευξη με τον ηθοποιό Ευθύμη Γεωργόπουλο

O Ευθύμης Γεωργόπουλος είναι ένας νέος ηθοποιός. Απόφοιτος της Πράξης 7, έχει στο ενεργητικό του θεατρικές συμμετοχές όπως “Πατρίσια Χάισμιθ εισαγωγή στο σασπένς” σε σκηνοθεσία Ιωσήφ Βαρδάκη και “Ιστορίες από το πράσινο βιβλίο” σε σκηνοθεσία Μαργαρίτας Αμαραντίδη. Από τις 14 Δεκεμβρίου θα τον απολαύσουμε στην παράσταση “Στα σκοτεινά making movies” σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά στο θέατρο Cartel.

Ο Ευθύμης Γεωργόπουλος σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Τρίτο Κουδούνι και στην Μαριαλένα Δογγούρη.

ΜΔ: “Σκοτεινά” στο Cartel, τρίτη σαιζόν, πρώτη δική σου. Πες μας για τις ιστορίες που θα δούμε.

Ευθύμης: Οι ιστορίες ουσιαστικά μιλάνε για ανθρώπους που τους συνέβη κάτι, κατά κύριο λόγο σε νεαρή ηλικία, και δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν αυτό το γεγονός. Κατά τ ‘άλλα είναι άνθρωποι που μπορείς να τους δεις στην καθημερινότητά σου. Μπορεί να είναι ο γείτονάς σου, φίλος σου, συνάδελφός σου. Απλά του δίνονται σαν να λέμε δέκα λεπτά δημοσιότητας. Οι ιστορίες λοιπόν μιλάνε για αυτό που οι ήρωες δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν.

ΜΔ: Πρώτη φορά θα σε δούμε σε μονόλογο;

Ευθύμης:
Ναι! Από την μια είναι όλη η ευθύνη πάνω σου. Αν πάει κάτι άσχημα φταις εσύ, αν πάει κάτι καλά πάλι φταις εσύ. Σίγουρα θέλει αρκετή εμπειρία για να στηρίξεις όλο αυτό το πράγμα, αλλά δεν είναι τόσο φρικιαστικό!

ΜΔ: θα σε δούμε και σε γυναικείο ρόλο. Πες μας λίγα λόγια για αυτό το μονόλογο.

Ευθύμης: Ο Θοδωρής (Βουρνάς) ήταν κάθετος στο ότι δεν θέλει να μιμηθούμε κάποια γυναίκα, θέλουμε απλά να ακούσουμε την ιστορία και να δούμε τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου. Αν για παράδειγμα είναι γλυκούλης, να είναι ένας γλυκούλης άντρας και όχι μια γλυκούλα γυναίκα. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος, για εμένα, είχε μια καλή αντιμετώπιση από την οικογένειά του και του έτυχε μια πολύ αυστηρή και κακή κρίση πάνω του, κάτι που δεν μπορεί να ξεπεράσει χωρίς βοήθεια. Παγιδεύτηκε μέσα σε αυτό, γεγονός που του έχει αφήσει κατάλοιπα.

ΜΔ: Το κοινό πως θα καταλαβαίνει πως υποδύεσαι μια γυναίκα; Θα αλλάζει κάτι στην παράσταση;

Ευθύμης: Είναι πολύ χαρακτηριστικά γραμμένοι οι γυναικείοι μονόλογοι, δεν θα αμφιβάλλεις ούτε για μια στιγμή πως είναι γυναίκα.

ΜΔ: Πως σου φαίνεται η διαδικασία να αφηγηθείς μια γυναικεία ιστορία;

Ευθύμης: Πιστεύω πως οι γυναίκες είναι πιο δυνατοί άνθρωποι από τους άντρες. Θα ακουστεί περίεργο αλλά είναι κατασκευασμένες να αντέχουν περισσότερα πράγματα, όπως και έχει αποδείξει η ιστορία. Οπότε έτσι κι αλλιώς μιλάμε για πιο αρματωμένες προσωπικότητες. Από εκεί και πέρα, το να αφηγηθείς την ιστορία μιας γυναίκας η οποία σίγουρα έχει βιώματα που δεν έχω ζήσει, έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί γίνεσαι πάλι παιδί, ανακαλύπτεις πράγματα. Είναι συναρπαστικό!
skoteina
ΜΔ: Η συνθήκη του να βιντεοσκοπείς τους άλλους πάνω στη σκηνή πως σου φαίνεται;

Ευθύμης: Προσθέτει μια παραπάνω οπτική. Το θέατρο έχει την σύμβαση ότι καθόμαστε απέναντι και βλέπουμε ένα άνθρωπο εδώ και τώρα να κάνει κάτι. Έτσι προσφέρουμε μια ακόμα, μια τρίτη οπτική που προβάλλεται σε ένα προτζέκτορα, κι αν θέλεις κλέβει λίγο το μάτι του θεατή. Είναι ένα μικρό παιχνίδι το οποίο το βρίσκω ενδιαφέρον.

ΜΔ: Ουσιαστικά βλέπουμε την δική σας οπτική και αισθητική. Αυτό το κάνετε πρόβα;

Ευθύμης: Μέσα από τος πρόβες βγαίνει αυτό. Εγώ στα κομμάτια που βιντεοσκοπώ ξέρω περίπου τι θέλω να κάνω. Ο Θοδωρής δεν μας έχει περιορίσει πέρα από κάποια σημεία που θέλει ενδεχομένως ένα ζουμ ή κάτι άλλο. Δεν μας έχει στήσει, το αφήνει πάνω μας.

ΜΔ: Είναι κουραστικό το γεγονός πως θα βρίσκεσαι πάνω στην σκηνή σε όλο το έργο;

Ευθύμης: Δεν είναι μεγάλη παράσταση, θα πάει γύρω στα 90 λεπτά, οπότε επειδή ουσιαστικά όλοι είμαστε εμβόλιμοι σε αυτό το θέαμα, σε κρατάει και ζεστό, έτσι το βλέπω. Το μόνο επικίνδυνο είναι να επηρεαστείς από την διάθεση του προηγούμενου και να μπεις σε λάθος διάθεση!

ΜΔ: Τι άλλους ρόλους θα υποδυθείς;

Ευθύμης: Έναν άντρα ο οποίος βγαίνει με πάρα πολύ αυτοπεποίθηση και μιλάει για την σεξουαλική του ζωή, απλά προχωρώντας η ιστορία, κάπου όλα αυτά δεν κολλάνε και υπάρχει ένα γύρισμα, ένα κρυφό χαρτί που το αναφέρει στο τέλος. Επίσης είναι ένας άνθρωπος στον οποίο του έτυχε κάτι πολύ άσχημο και στάθηκε πολύ σε αυτό. Τον απορρόφησε αρκετά!

ΜΔ: Ο θεατής τι πιστεύεις πως θα πάρει από αυτή την παράσταση;

Ευθύμης: Η παράσταση μιλάει κυρίως για το πως επηρεάζουν τα στερεότυπα στην ζωή σου. Το στερεότυπο της θρησκείας, των γονιών, της σεξουαλικότητας. Ο Ηλιόπουλος αυτά πιστεύω πως στηλιτεύει περισσότερο με τους μονολόγους του, απλά τα τυλίγει σε πάρα πολύ περίπλοκα περιτυλίγματα για να βγούνε. Ο θεατής μπορεί και να μην πάρει τίποτα. Να πει είδα μια παράσταση που είχε γέλιο, ενώ δεν είναι κωμωδία. Μπορεί να πει πως αυτή η παράσταση με έκανε χάλια. Δεν ξέρεις ποτέ τι θα πάρει ο θεατής. Ελπίζω να πάρει το ακριβώς αντίθετο μήνυμα από αυτό που δίνει η πλειοψηφία των χαρακτήρων, να έχει το κουράγιο να είναι ο εαυτός του.
gewrgopouos
ΜΔ: Θα σε δούμε και στην παράσταση “Ιστορίες από το πράσινο βιβλίο”.

Ευθύμης: Είναι ουσιαστικά μια επιλογή που είχε κάνει η Μαργαρίτα Αμαραντίδη από το πράσινο βιβλίο του Μυριβήλη. Είναι τρεις ιστορίες. Η μια μιλάει για τρεις γυναίκες οι οποίες δεν παντρεύτηκαν ούτε σύναψαν κάποια ερωτική σχέση. Αυτό διαδραματίζεται στην διάρκεια του μεσοπολέμου, σε μια πιο πουριτανική κοινωνία. Η άλλη ιστορία είναι επίσης για έναν άνθρωπο που κρύβει το πραγματικό του όνομα γιατί αισθάνεται άσχημα, ντροπή και η τρίτη είναι αυτοβιογραφική του Μυριβήλη, για τον πρώτο του έρωτα όταν ήταν ακόμα στην Μυτιλήνη. Κάποια στιγμή αυτός αναγκάζεται να φύγει από το νησί, γυρνάει και βλέπει το κοριτσάκι που αγάπησε να έχει γίνει γυναίκα και να έχει εγκαταλείψει τα όνειρα που είχε, να έχει ξεπέσει σαν άνθρωπος.

ΜΔ: Αν είχες να προτείνεις μια λύση για τα προβλήματα του θεάτρου, ποια θα ήταν αυτή;

Ευθύμης: Να κάνει ο καθένας την δουλειά του. Ο ηθοποιός να παίζει, ο σκηνοθέτης να σκηνοθετεί, ο φωτιστής να φωτίζει! Πιστεύω ότι είναι μαγική αυτή η συνταγή!

Η συνέντευξη έγινε στην καφετέρια Jimmy’s Hall, Ιπποκράτους 146.