ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ: προσφορά πρωτοχρονιάς
28 Δεκεμβρίου 2017
Βρεθήκαμε στην παράσταση «Βαλπούργη, η ιστορία μιας μάγισσας»
2 Ιανουαρίου 2018
Προβολή όλων

“BU21” στο θέατρο 104.. Συνέντευξη με τον ηθοποιό Μανώλη Κλωνάρη

Ο Μανώλης Κλωνάρης είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής του θεάτρου τέχνης. Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις «Η Αρχή του Αρχιμήδη» σε σκηνοθεσία Λ.Ταλιωτη, «Γκαμπυ» σε σκηνοθεσία Κ.Καραλη και στην παράσταση «Σαλώμη» σε σκηνοθεσία Ν.Καραθανου. Τηλεοπτικά εμφανίστηκε στην σειρά του αντ1 Μπρούσκο στο ρόλο του Αλκιβιάδη. Στα χρόνια της σχολής υπήρξε βοηθός σκηνοθέτης του Διαγορα Χρονοπούλου στις παραστάσεις: «Δέρμα στις φλόγες», «Μέθοδος Γκρονχολμ» και «Ο δρόμος περνάει από μέσα». Από τον Ιανουάριο θα τον απολαύσουμε στην παράσταση «BU21» σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά στο 104.

Ο Μανώλης Κλωνάρης σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Τρίτο Κουδούνι και στην Μαριαλένα Δογγούρη.

ΜΔ: Πείτε μας λίγα λόγια για την παράσταση «Bu21».

ΜΚ: Το Bu21 πραγματεύεται την ζωή 6 επιζώντων απο ενα φανταστικό τρομοκρατικό χτύπημα στο Φούλαμ του Λονδίνου .

ΜΔ: Πείτε μας λίγα λόγια για τον ρόλο που υποδύεστε.

ΜΚ: Κάνω τον Γκράχαμ, έναν οδηγό σε μια κατασκευαστική εταιρία που ήταν παρών στο δυστύχημα.
ΜΔ: Η παράσταση καταπιάνεται κυρίως με την απώλεια. Πώς τη διαχειρίζεται ο χαρακτήρας που υποδύεστε;

ΜΚ: Είμαι ο μόνος που δεν υπέστη καμία απώλεια.

ΜΔ: Το θεατρικό κείμενο είναι διανθισμένο με χιούμορ. Ποια η λειτουργία του στην παράσταση;

ΜΚ: Το χιούμορ υφέρπει στην παράσταση γιατί βλέπουμε την αντιμετώπιση του ήρωα στο συμβάν στον παρόντα χρόνο, αντί σε παρελθόντα. Αυτό και μόνο δίνει μια συναισθηματική αποστασιοποίηση από το ίδιο το γεγονός που φτάνει στα όρια του αστείου.

ΜΔ: Το έργο «Bu21» μιλάει για μια τρομοκρατική επίθεση. Οι θεατές του Λονδίνου, όπου και πρωτοανέβηκε το έργο πέρυσι, είναι πιο κοντά σε τέτοια γεγονότα από ότι οι Έλληνες. Πώς πιστεύετε ότι θα αντιδράσει το Ελληνικό κοινό;

ΜΚ: Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Η τρομοκρατία προκαλεί τα ίδια συναισθήματα και μόνο με το άκουσμα της λέξης σε όλους τους ανθρώπους ασχέτως εθνικότητας.

ΜΔ: Τι ήταν αυτό που σας άγγιξε περισσότερο στο έργο και τι σας δυσκόλεψε;

ΜΚ: Η ουσία του έργου, δηλαδή ότι πέρα από οποιαδήποτε τραγωδία, όσο κοντά κι αν την ζήσαμε, η ζωή συνεχίζεται... Αυτό και μόνο είναι αρκετά προκλητικό για την γκάμα των συναισθημάτων ενός ανθρώπου.