Ο Άρης Ηλίας Τοπαλογλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καρδίτσα. Από μικρός παρατηρούσε τα πάντα γύρω του, κυρίως τις ανθρώπινες σχέσεις, σε βαθμό που πίστευε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την ψυχολογία. Η συμμετοχή του όμως σε σχολικές παραστάσεις τον έκανε από πολύ νωρίς να πάρει την απόφαση να γίνει ηθοποιός και να ασχοληθεί με το θέατρο. Απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής "Πραξη 7", επιτυχών στις εξετάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού, ο πολλά υποσχόμενος Άρης Ηλίας Τοπαλογλου "εισβάλει" στις θεατρικές σκηνές και μας παρουσιάζεται μέσω της παράστασης "ΣΟΥΠΕΡΚΡΑΧ" στο Σύγχρονο θέατρο σε σκηνοθεσία Μαργαρίτας Καστρινου και Γιάννη Μιχαλόπουλου.
Δεν είναι όμως η πρώτη του δουλειά στο θέατρο διότι στο βιογραφικό του μετράει και άλλες, όπως την παράσταση "Πίστη Αγάπη Ελπίδα" με την σκηνοθετική ματιά της Μανιας Παπαδημητρίου στο θέατρο Πράξη 7, την θεατρική - χορευτική παράσταση "The Record" της αμερικανικής ομάδας 600 HIGHWAYMEN στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, την παιδική θεατρική παράσταση ΄ Έλα στην Θέση μου΄΄ στο θέατρο Μπρόντγουαιη, την παράσταση΄΄ Βερενίκη΄΄ στο θέατρο Rabbithole κ.α.
Ο Άρης Ηλίας Τοπαλογλου σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Τρίτο Κουδούνι και στην Μαριαλένα Δογγούρη.
ΜΔ: Αυτή την περίοδο σας συναντάμε στην παράσταση «Σουπερκραχ» στο Σύγχρονο θέατρο. Πείτε μας λίγα λόγια για την παράσταση.
ΑΗΤ: Καταρχάς να αναφέρω ότι η παράσταση μας είναι βασισμένη στο ομότιτλο πολιτικό κόμικ του DARRYL CUNNINGHAM, ΣΟΥΠΕΡΚΡΑΧ. Όπως και στο βιβλίο η παράσταση μας αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται η ζωή και η συγγραφική δράση της Αυν Ραντ, η οποία μέσα από την φιλοσοφία του αντικειμενισμού, άσκησε τεράστια επιρροή, όχι μόνο στην αμερικανική Δεξιά αλλά και σε ένα συγκεκριμένο άτομο που έπαιξε βασικό ρόλο στα γεγονότα που οδήγησαν στην κρίση, τον τότε πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των Η.Π.Α., Άλαν Γκρινσπαν.
Στο δεύτερο μέρος της παράστασης, "το Κραχ", φανερώνονται λεπτομερώς τα γεγονότα που οδήγησαν στην οικονομική κρίση. Εξηγούνται πώς οι συναλλαγές σε παράγωγα, σε συνδυασμό με την κατάρρευση της αγοράς στεγαστικών δανείων στις Η.Π.Α. και τις χαλαρές κυβερνητικές ρυθμίσεις, οδήγησαν στην κατάρρευση της παγκόσμιας οικονομίας. Και στο τρίτο μέρος έχουμε την "Εποχή του Εγωισμού", όπου μέσα από την συνθήκη του Σόου ξεκινά ένα παιχνίδι - έρευνα στην ψυχολογία της συντηρητικής και της προοδευτικής σκέψης. Ο θεατής μέσα από το παιχνίδι αυτό παρατηρεί τα ισχυρά και τα αδύναμα σημεία των ιδεολόγων αυτών, καθώς επίσης διαπιστώνει πόσο συντηρητικός ή προοδευτικός είναι ο ίδιος, αφού στο παιχνίδι αυτό συμμετέχουν όλοι οι θεατές.
Τέλος, θα ήθελα να σημειώσω ότι βλέποντας κάποιος την παράσταση μας παρατηρεί ότι τα μέρη αυτά συνδέονται μεταξύ τους σαν κομμάτια του ντόμινο, που το ένα έφερε το άλλο και πως όλα αυτά οδήγησαν στην κατάσταση που βιώνουμε σήμερα παγκοσμίως.
ΜΔ: Ποιο ρόλο υποδύεστε;
ΑΗΤ: Κανείς στην παράσταση μας δεν υποδύεται ένα μόνο ρόλο. Είναι μία παράσταση με πολλές εναλλαγές, που προέκυψε μετά από αυτοσχεδιασμούς και συζητήσεις στο πως μπορούμε να αποδώσουμε θεατρικά το νόημα του κειμένου, πάντα φυσικά με τις κατευθύνσεις των σκηνοθετών, της Μαργαρίτας Καστρινου και του Γιάννη Μιχαλοπουλου. Κάποιοι λοιπόν από τους ρόλους που υποδύομαι είναι αυτός του ΤΖΟΝ ΓΚΟΛΤ, ο οποίος είναι ο κεντρικός χαρακτήρας από το μυθιστόρημα της Άυν Ραντ "Ο Άτλας επαναστάτησε", και μιλά για μια ηθική εγωισμού. Ένας άλλος ενδιαφέρον χαρακτήρας μου στην παράσταση είναι αυτός του Νειθαν Μπλουμενθαλ που αρχικά τον βλέπουμε ως έναν δεκαεννιαχρονο φοιτητή, θαυμαστή της Αυν Ραντ που βρίσκει τρόπο να τραβήξει την προσοχή της και στην συνέχεια καταλήγει να συνάπτει ερωτική σχέση μαζί της και να δημιουργεί ένα ινστιτούτο στο όνομα του. Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην ξεχωρίσω από τους ρόλους μου στην παράσταση αυτόν της τηλεόρασης-πολυεργαλείο-βοηθό παρουσιαστή, που έχω αναλάβει για το τρίτο μέρος. Πραγματικά αυτό ήταν μια πρόκληση για μένα, γιατί ακολουθώντας θεατρικά ένα σχήμα και φορώντας μια τηλεόραση στο κεφάλι, καλούμε να εκφωνήσω ένα δελτίο ειδήσεων, να τραγουδήσω και να χορέψω. Είναι κάτι που συνήθως προκαλεί γέλιο στους θεατές, και το γεγονός ότι έρχομαι σε άμεση επαφή μαζί τους με κινητοποιεί περισσότερο με αποτέλεσμα να είμαι σε εγρήγορση πάνω στην σκηνή.