Ο Μάνθος Καλαντζής είναι απόφοιτος της Σχολής Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, καθώς και πτυχιούχος του Ιστορικού-Αρχαιολογικού τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει συμμετάσχει στο θέατρο, εκτός των άλλων, στις παραστάσεις «Mein Komplex» σε σκηνοθεσία Κλαλιώτη Μπάμπη, «Γκρέτα» σε σκηνοθεσία Οικονομοπούλου Πέπης και στην παράσταση «Sex Cells» σε σκηνοθεσία Παπαδόπουλου Λεωνίδα. Από την 1η Νοεμβρίου θα τον συναντήσουμε στο θέατρο 104 και στην παράσταση «Ψυγείο», σε σκηνοθεσία Ράνιας Νικολούλη.
Ο Μάνθος Καλαντζής σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Τρίτο Κουδούνι και στη Μαριαλένα Δογγούρη.
ΜΔ: «Ψυγείο» στο θέατρο 104, από 1 Νοεμβρίου. Πες μας κάποια πράγματα για το έργο.
Μάνθος: Το έργο έχει γραφτεί εδώ και περίπου 10 χρόνια και το έχει γράψει η Ισπανίδα Αμπρίλ Θαμόρα. Πριν από περίπου εφτά χρόνια ανέβηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τίτλο «Υπό το μηδέν». Είναι ένα έργο που αναφέρεται στις ανθρώπινες σχέσεις και πιο συγκεκριμένα με την οικογένεια, τη φιλία, τη μοναξιά, την ανεργία, τη μετανάστευση και πολλά ακόμα. Είναι ένα έργο καθημερινό, απλό, που αφορά τον καθένα. Η πλοκή του διαδραματίζεται σε ένα ψυγείο ενός κρεοπωλείου, όταν μετά από μια ληστεία οι δυο εργαζόμενοι κλείνονται μέσα στον ψυκτικό θάλαμο, και έτσι ξεκινάει το έργο. Εκεί μέσα όλα αποκαλύπτονται, συναισθήματα και εξομολογήσεις μέχρι το τέλος, το οποίο φυσικά, δεν θα σας το πω.
ΜΔ: Ποιο ρόλο παίζεις στην παράσταση;
Μάνθος: Εγώ κάνω έναν εκ των δυο αδερφών, τον μικρότερο, τον Σέλιο. Είναι ένας χαρακτήρας ο οποίος είναι ένας ατίθασος, επαναστατικός χαρακτήρας. Ευαίσθητος και ταυτόχρονα μαχητικός. Σε όλη την διάρκεια του έργου βλέπουμε αυτούς τους δυο ήρωες να πάσχουν από αυτό που τους συνέβη, από αυτό που φοβούνται. Τους βλέπουμε να ξεγυμνώνονται ψυχικά με στόχο την επιβίωση. Πρέπει να βρουν τρόπο να ξεφύγουν από αυτό το κλειστοφοβικό μέρος και να ζήσουν.