Συνέντευξη με τον ηθοποιό και τραγουδιστή Αντώνη Βαρθαλίτη
13 Μαρτίου 2017
Βρεθήκαμε στην παράσταση “Αμάραντα”
15 Μαρτίου 2017
Προβολή όλων

Βρεθήκαμε στην παράσταση “Κεκλεισμένων των θυρών”


Γράφει ο Γιώργος Γερανάκης

 

Εσείς πως φαντάζεστε την κόλαση; Μήπως θεωρείτε ότι υπάρχουν καζάνια που βράζουν και γίνονται ατελείωτα βασανιστήρια στους αμαρτωλούς; Λοιπόν η κόλαση για τον Ζαν Πολ Σαρτρ δεν είναι όπως την φανταζόμαστε εμείς με καζάνια να βράζουν και ατελείωτα βασανιστήρια, είναι κάτι τελείως διαφορετικό και πολιτισμένο.

Τρείς άνθρωποι καταφθάνουν σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου ειδικά φτιαγμένο για αυτούς, ο χώρος δεν έχει πολλά αντικείμενα, τρείς καρέκλες, ένα χαλί, ένα μπρούτζινο άγαλμα και ένα χαρτοκόπτη. Ο πρώτος που εμφανίζεται στο δωμάτιο είναι ο Γκαρσέν ( Απόστολος Χατζής) που ουσιαστικά μας κάνει μια εισαγωγή για το τι είναι το μέρος το οποίο βρίσκεται. Έπειτα μπαίνει η Ινές ( Βασίλια Βύζα) και τέλος την παρέα συμπληρώνει η Εστέλ ( Έλενα Θωμοπούλου). Και οι τρεις τους έχουν επίγνωση ότι είναι νεκροί αλλά κανένας δεν καταλαβαίνει για ποιο λόγο βρίσκεται σε αυτό το δωμάτιο και για ποιο λόγο πρέπει να συνυπάρξουν όλοι μαζί για μία αιωνιότητα.

Καθώς περνάει ο καιρός, η ιστορία μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην ανθρώπινη ψυχοσύνθεση των τριών ανθρώπων, καθώς επιλέγουν να αποκαλύψουν για ποιο λόγο βρίσκονται στην κόλαση. Ένας ένας μας αποκαλύπτει την ιστορία του και τα ένοχα μυστικά του και το πέπλο αρχίζει να χάνεται ξαφνικά οι πρωταγωνιστές μας μένουν “γυμνοί” μπροστά στο φως της αλήθειας και αποκαλύπτεται ο πραγματικός τους εαυτός. Το επόμενο πλήγμα για αυτούς είναι που οι ζωντανοί με τα χρόνια τους λησμονούν και τότε αποκαλύπτεται η πραγματική τους φύση αφού τίποτα δεν τους κρατάει πια στην προηγούμενη τους ζωή μόνο οι αναμνήσεις τους.

Οι ερμηνείες των ηθοποιών ήταν αξιέπαινες, όλοι βρήκαν τον τρόπο να περάσουν στο κοινό τα συναισθήματα και την σκέψη του ρόλου με μεγάλη καθαρότητα. Επίσης η σκηνοθεσία της Μαργαρίτας Αμαραντίδη ήταν πολύ καλή και εύστοχη. Η μουσική υπόκρουση από τον Gautier σε έβαζε πολύ σωστά στο κλίμα του έργου.